Tuesday, November 5, 2013

insan mulia.


cerita hati kita.
*gambar sebenarnye tak kene mengena pon..



oke..satu hari di malam yang sunyi , dimana sedang bermainkan perasaan tiba2 handfon ku berbunyi..

no yang tidak ku kenali telah menelefon ku.. sekali tidak ku layan. dua tiga kali baru aku mula layan. aku mengangkat panggilan itu.

"helo, apahal kol aku?! " dgn berlagak sombong aku menjawab...

" awak tahu tak. awak mempunyai satu sifat yang awak yg amat saya hargai. awak nie , bile mahukan pasangan itu . awak akan bersungguh2 mahukan beliau dan awak akan berusaha. dan.. awak tahu tak. sesudah awak mendapat lelaki itu, awak sangat lah setia dan tidak akan lepaskan nye.. sy tahu gamba di facebook awk. yang bergambar bersama lelaki didalam kereta itu bukan lah awak yg sebenar. sy tahu. itu adalah hanisa yang palsu. hanisa yang sebenar bukan lah begitu."

and i was speechless .. who are you. and why you suddenly tell me about that.. are you alien..? or adakah awak roh saya.. and how come you boley tahu sifat sy yang saya pon tidak menyedari nye..


siapa pon awak yang bernumber 014 itu , saya mengucapkan berterima kasih yang amat and bersyukur kerana awak telah menyedari kan saya,..

syukran ya jazilan....

dan aku mula bermonolog , mengapa orang yang aku sukai tidak menyedarikan ttg itu .sgt lah syukur jika ada org yg sedar ttg itu..


pape pon.. mr.014 , siapa pon awak. terima kasih sy ucapkan..




No comments:

Post a Comment