Thursday, October 24, 2013

terkilan

ahaaa.. di akhir ramadhan semua student mula pulang ke kg halaman masing2 untuk menyambut hari raya bersama2.. di akhir ramadhan kami ada ladang. aku mulai excaited dgn anak buah ku. sbb hari tu kami harvest. dlm kebusyan aku itu. aku tidak sedari die sudah mahu pulang ke kg. ttbe aku mendapat msj.
"aku pulang dulu"
aku terkedu.. ahh!  aku terkilan. knpe engkau pulang tanpa menyapa ku. knpe engkau pulang tanpa mmberi kata apa2. tidak kah kau mahu memanggil ku dan beritahu. ahh...
aku terkilan.. adakah aku terlalu busy dgn anak buah ku smpai aku tidak smpat ambil berat pasal mu. diriku sgt trkilan dan sayu. aku berpura happy dgn harvest anak2 buah ku..mula mmbusykan diri.. tapi knpe aku sgt sedey bila dapat tau kau pulang tnpa memanggilku.. ahh..mengapa aku bgtuuu.. hentikannye hanisa..


#nowlistening ku menunggu

No comments:

Post a Comment