Thursday, October 24, 2013

kembali keliru

setelah selesai berperang bersemalaman di kota yang kecil , aku masih keliru memikirkan nasib. ohh..kenapa aku sebegini. adakah aku terlalu desperate atau pon apa?
setelah bermenung hampir 13jam. aku menemui satu jawapan yang pasti.
yaa..aku terlalu desperatekan kau. kenapa aku mnjdi sbgini. 
kerana aku telah terikat dalam satu ikatan yang tidak boleh aku lepaskan. mengapa?
kerana jika aku lepaskan ikatan itu. seolah2 aku tidak bertanggung jawab . 
tidakkah kau sedar dgn tanggung jawab ini. jika kau sedar . sila bermenung seketika dan memikirkan apa yang kau lakukan selama ini. pikirkan tanggungjawab itu. jika kau ada tanggungjawab itu lagi. 
mengapa perlu sayang pada org yg banyak lukai hati mu dan mengapa kamu tidak mahu mncuba yg baru. sila maju kehadapan dan jangan hidup dlm dunia yg sama. sungguh tidak maju.

No comments:

Post a Comment