Wednesday, October 23, 2013

aku si bodoh.

oh tuhan. jika kau sedar betapa sakit nya hati ku.aku meminta padamu tuhan. bantulah aku . bimbing lah aku. kenapa aku bodoh sehingga tidak nampak kenyataan nye. yee.. aku tahu.. kau sudah ada yang punya. . yee.. tapi ..tidakkah kau sedar cintaku tulus untuk mu. tidakkah kau sedar. aku berbuat baik padamu. aku mmbantumu dikala susah. tidakkah kau sedar kenapa aku berbuat bgtu. oh sayang , jika aku begitu jahat sudah lama aku berjumpa shaman untuk mu . tapi aku sedar.semua itu tiada guna dan menambahkan dosaku sahaja. aku mencuba memikat hatimu dgn tulus ikhlas hatiku. itu lah cara yang benar.. ahh..tapi aku tidak boleh paksa. aku terikat dlm satu janji. dimana janji hati ku untukmu. tulang rusukku untuk mu. insyaALLAH. oh tuhan.. bantulah aku untuk terus maju kehadapan. mengapa aku sering dilukakan. aku tahu engkau mahu mengujiku sebegini.tapi aku tidak kuat untuk menghadapi cabran ini.. tolonglah tuhan.. aku merayu..henti menduga ku sebegini.

No comments:

Post a Comment