Friday, February 3, 2012

oh TTS...



bile korang tengok je gambar nie musti da taw ape itu TTS right ? tts is shortform for tempuh tanpa senjata . hahah ! suka lak aku.
yes!! aku suka dengan tts nie. syok woooo!!! 
tapi bende semua nie perlukan kefokusan die . haha . gile susah . penat aku blaja dalam bilik auw cmne nak wat TTS dgn betul.hahah . #kantoi suda aku slalu practise. hahah .
tadi aku belajar 
.....................................................................................................................................
(my mum is coming and ask me . what i am doing . hihi . make an assignment mom. hihihi)
soryy . iklan . mak saya masuk bilik.hehehe . smbg2.
tadi aku belajar cam sepakan di atas itu . hahaha . malu kan. most people cakap buley ke ko wat . sampai ke. haha . asam korang!!!
bende nie nak buat kene ad self confidence yang bgos. and kene buang perasaan malu tu . ohh!! aku nasihat org . but aku sendiri yg malu nak buat auw bnde nie. 
lagi2 awal2 belajar . sangat shame shame woooo.
but , after learn learn and learn , malu tu hilang and .
dapat buat almost dgn betol. ALMOSTT oke. hahah .
and tadi aku sumpah sakit pinggang aku buat bnde nie. hahaha ,
but seronok auw dapat buat tts nie. wlaupon kurang baik, but hopefully after this akan usha utk jadi lebeh baik.
PRACTICE MAKE PERFECT!!!

doakan aku dapat buat camnie. :D



No comments:

Post a Comment