Thursday, February 2, 2012

berangan..

dear all readers. ini hanya satu impian yang taklkn tercapai . hanya lah angan angan di waktu senja....
bile bosan aku mula la merayau di internt . tgok web mana yang best . then aku baca satu blog niee. bestnyee klo aku dapat semua nie .
akuy beranga tetiba orang pos hantar aku muffin and satu tedy bear . wah!! romantiknyaaa . trus aku ajak die kawen .huhu . seronoknye bile da[pat boys yang romantik kan.heheh .

link tok tedy bear : tedy bear besar
link tok muffin : muffin sedap

sape yag rasa nak anta at aku tuu . ni alamt  nyee.
siti hanisa bt abdul rauf .
rumah kakitangan felda palong 5 , 73430 gemas negeri sembilan .
masehhhhhhhhhhhh.....

4 comments:

  1. 6ti rajin ak suruh pakcik tukang kebun kat kolej aku anta nk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALAMAK !! pacik tu ta pelik ke klo ko ckp gtu.heheh. :P

      Delete