Monday, January 30, 2012

Dpim day part 1


Hari dpim dayyy . hoho . best best . meh saya cite sal dpim day . tepat kul 7.30 kami keluar dgn berpakaian yang agak ketat (bagi aku) ke padang untuk sukan pada pagi ini. Bergerak ke padang aku lihat hanya sesetgh sahaja yg sudah ad. Then aku tgok membe2 laki kami datang , hahah. Baju sume nye fit fit . macam baju swimming pon ada la. Hesh ! tu laaa. Nasib da berlalu . hhuhu .
 Sukan tu overall best . mula2 ad senam earobik . pat sukan antara group . dieorg bg2 group tok main sukan . hahah  . yang penting sukan semuanye guna but . ape guna nama lading p ta gune but . bak kata akk tuu . huhu . bgos la. Semuanya sporting . good job . sumenye united .and ad senior yang 1st batch datang bagi support pada kiteorg . sangat seronok. Tak saba nak grad mcm senior kami tu .
Kami nyanyi united planters masa tu dgn semnagat lagi. Walaupon aku kurang sihat masa tu . tetap bersemangat demi dpim days .and bile ad keburukan tu tape. Mgkin ad salah silap yang berlaku di manamana . di harapkan selepas itu tade dah yang berlaku.. so . malas nak taip sebenarnyaa . tgok jela pic betapa hapynya pagi ituuuu.











No comments:

Post a Comment