Thursday, November 10, 2011

when im started gettin BORED !

yeah ! bosan duduk rumah . seperti lazimnya kan . hahaha . on9 on9 on9 . sampai aku dah muak on9. aku mula la buat keje giler . HAHAHA . ari selasa tu . sumpa aku bosan giler. nak on9 bosan . then aku pergi bilik mak aku . HAHA ! buat jahat ler tuuu . nak mencuri ler tuuu .HIHI !  tak tak ! aku buat baik taw . aku masuk bilik mak aku. then tengok tudung mak aku serabut giler. then aku p la try pakai sume . HAHA . sumpah burukkan ! HEHE ! patu aku try try try , aku dah penat . aku duduk . n amek semua tudung mak aku n kemaskan . hahaha . cantik. KENE PUJI PULAK TUU ! hahah . ko ade ?! tade kan . patu aku kemas shawl shawl aku. and . dah siap. tataw nak buat ape. aku tetiba cakap kat mak aku. bu , siang ikan . lapooo(buat muke kesian). HEHE ! pemalas kan aku . huhu. tapi ibu tak layan patu terus tido. aku suh awa . awa, siang ikan . patu goreng . lapoooo(buat muke kesian) . HIHI . memang makan penampar la kan. haha . aku pujuk pujuk pujuk. tak dapat . awa suh goreng sendiri . huh ! skali tengok ibu dah bangun . aku dah lapo sgt terus aku amek ikan enam ekor then g siang ! HAHA ! semart la aku siang . kalau pertandingan no satu ni . kebersihan tiptop ! pakai apron . patu dah siang taik ikan terus hilang . mane pegi ! kucing makan ! HAHA ! aptbkan. ==' . dah siap aku pon p la amek kunyit goreng semua . yippie !! goreng ikan . HEBATKAN ??!(buat muke bangga) aku rasa . sedapnyaaa !! tapi!! nape masin . arkk !! tak sabar nak kawen ke ? HIHI ! nonsense . tade sape nak aku . puii ! HAHA . tu la cite aku bile bosan . saje nak merapu . HEHE .

ini mumy punya tudung . tak termasuk dalam almari lagi nie ! HEHE. lagi kemas u knoww . (riak)

haa !! nie den punyoo . nie jo . dalam almari tado dah . HAHA . sikit yoo ! HIHI!


p/s : yeah ! aku ada kemajuan . walaupon jarang masak kan. atleast pena la try siang ikan . ko ade ? HIHI . :P

2 comments: