Friday, November 18, 2011

sem 2 ! im coming . :D

yess ! alhamdulillah . akhirnya aku dapat menapak ke sem 2 . syukur sangat2 dapat masuk ke sem 2. ahad nia dah balik. budak sekolah start cuti. kami budak uitm masuk . ahaha. budak uitm seyh ! :P
tapi sem dua nie akan kurang best la macam sem 1 . yela. sem satu ahli penuh . hapy . lepaking dengan kawan . everything yang aku buat sem satu ada pengajaran and ada kebaikan. kalau yang buruk tu , aku buatkan pengajaran dan try make a change untuk sem 2 ini . apa yang aku pikir sem dua bukan lah tempat untuk aku hua hua lagi . cukup lah sem 1 aku puas enjoy . YA ALLAH . aku berharap agar sem 2 ini aku akan buat terbaik untuk masa depan ku YA ALLAH . harap lah engkau membantuku dalam kehidupan ini YA ALLAH . harap la aku dapat mengantikan tempat bapa ku YA allah . aminnnn..
memang impian ku ingin gantikan bapaku bekerje sebagai pertanian . harap la selepas ini aku akan berubah dan ingin berusaha untuk terus maju . apa yang aku harapkan selepas ini. kami yang tinggal terutama budak dorm akan fokus belajar dan terus maju untuk mencapai target sebagai pelajar dekan . harap lah selepas ni aku tidak lagi main main. bantu la aku YA ALLAH .

No comments:

Post a Comment