Monday, May 9, 2011

oh kampung ..

argh ! 3 hari duk kg mcam orang tak betul . nak on9 pon aku rasa nk panjat bumbung bru dapat . giler la . and kampung tu da lah banyak habuk sume . heee ..
cik nessa merungut . hehehe . bukan slalu la . ok . balek kg coz buat renovatio sikit . yela . kg tu ibu yg jaga . so kene la kemas kan . and aku tak sabar nak tunggu 3 years lagi tok buang rumah kampung and buat rumah baru . ehehe . tak saba tol . and aku nk pilih bilik yg paling besar tok aku . huhu . macam macam aku dah pikir kaalau da ada rumah sendiri . tak sabar nak tgu 3 years lagi . heheh . nak ada rumah sendiri . and rumah yang lebih luas . hehe . saba saba .
ni la suasana kg aku . tak mcam kg pon . hahah .




tak kira dimana saja. cnta kami utuh walaupon tanah dah runtuh . heheh


No comments:

Post a Comment