Saturday, April 30, 2011

HOW YOU KNOW YOU WEIGHT GAIN ?

 Question from anymous.
1 month aku stay rumah , aku memang betul betul rasa berat aku naik . cmner nak tau berat kita naik ek ?
__________________________________________________________________________________

Rumah tade penimbang berat and nak tau camner berat tau . jum jawab soalan tu and tgok opinion beberapa orang . J






NAME : miss hanny al Zahra bt abdul .
AGE :  23 years .
From : arab .
Work : salesgirl
Opinion : (sudah di translatekan ke b.m . harap maklum. )
               Bila anda rasa anda akan gemok , tanpa penimbang ialah bila anda rasa hidung anda kembang dari biasa . ye . anda tak percaya . tengok cermin anda dan lihat . adakah hidung anda besar dari biasa . kalau ye . tahniah ! anda semakin gemok .  sebab itu saya memakai purdah , kerana saya ingin menyorokkan hidung saya . terima kasih . salam .J




  NAME : miss vivinisa bt rauf .
AGE : 19 years .
FROM : Jakarta, Indonesia .
OPINION : iya . bila ya aku tau aku akan naik beratnya . hmm . aku ngak pasti la . aku ngak piker dong tentang itu  .yang saya piker parti , parti ,parti . asalkan aku berpesta  mungkin ngak naik beratnya . okelah . saya mau berpesta ni . cewek (lesby) gueh uda panggil tu . daa ~






NAME : madam siti loli .
AGE : 30 years .
FROM : paris .
Work : bisnes women .
Opinion: mm . I thing , bile weight I naik , bile pipi I naik . ye . almost every night I akan tgok kat cermin , adakah pipi I akan naik . jika ya . maknanya I kene pegi salon tok sedut lemak pipi I . that all .






NAME: miss n(nama glamour .)
AGE : undefined .
From : melay asia  .
Work : model, pelakon .
Opinion : hmm , u da hide muka I . I tanak wartawan tau I masuk blog yang tak femes nih . hee ! what ?! mintak pendapat ?! soryy . I tade masa dengan semua ni . u Tanya orang lain la . I banyak shoot ni .. daa~ (terpaku penulis seketika .)







NAME : siti hanisa bt abdul rauf .
AGE : 17teen to 18teen .
WORK : stil searching .
From :Malaysia .
Opinion : saya tak kesah nak Tanya apa . saya banyak masa terluang ni . saya pon tak tau nak wat ape . (mungkin penulis takot jadi macam artis tadi ) . hmm , pendapat saya , bila saya rasa berat saya naik . mm , bila saya tak buat apa apa kerje and bile saya tido . ye . bile saya duduk dirumah and tak buat ape ape just tido saya akan rasa berat saya akan naik . betul . and nasihat saya , jangan terlalu tido , buat lah kerja yg mampu turun kan berat badan anda dan jangan terlalu on9 . (nganjing penulis ) . thanks . J




Conclusion is , anda sendiri yang tau macam mane berat anda akan naik . jangan percayakan cakap orang lain and believe your self .semua ni tade kene mengena yang hidup or yang dah mati . just gurauan bile line broadband lembap .line lembap gile . aku nak on fb pon tak dapat . so aku buat la bende ni . have funn !  

p/s : kalo ad salah ejaan o  bi aku fail . tayah r kutuk ! ni blog aku . aku punyer hal la ! hoho !.  

2 comments: